Forum of young researchers IV.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43875239" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43875239 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Fórum mladých výzkumníků IV.
Original language description
Editování publikace, která vznikla jako výstup projektu specifického vysokoškolského výzkumu IGA na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na projektech IGA se kromě pedagogů podílejí studenti magisterských a doktorských studijních programů v oblasti pedagogiky, a ti jsou také autory předložených textů. Fakulta humanitních studií tak mladým, začínajícím výzkumníkům dává příležitost prezentovat svá výzkumná zjištění a diskutovat témata s dalšími studenty i odborníky z pedagogických věd. Díky podobným setkáváním mohou studenti konfrontovat své názory s jinými a poznávat odlišné pohledy na předmět jejich odborného zájmu. Budují, posilují a rozvíjejí metodologické znalosti a především dovednost aplikovat tyto poznatky v praxi. Příspěvky zařazené v tomto sborníku odrážejí snahu mladých výzkumníků probádat oblasti, které jsou aktuálně řešeny v edukační praxi. Zajímají se přitom o různé aktéry, kteří do této reality vstupují - učitele, jejich žáky, sociální pracovníky, ale i rodiče. Nezbývá než popřát, aby jim nadšení, se kterým se pustili do svých badatelských aktivit, vydrželo po celou jejich pedagogickou dráhu, na kterou se vydali. Elán, pedagogický optimismus a touha objevovat nové, dosud nepoznané zákonitosti pedagogických interakcí je hnací silou pedagogické teorie i praxe.
Czech name
Fórum mladých výzkumníků IV.
Czech description
Editování publikace, která vznikla jako výstup projektu specifického vysokoškolského výzkumu IGA na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na projektech IGA se kromě pedagogů podílejí studenti magisterských a doktorských studijních programů v oblasti pedagogiky, a ti jsou také autory předložených textů. Fakulta humanitních studií tak mladým, začínajícím výzkumníkům dává příležitost prezentovat svá výzkumná zjištění a diskutovat témata s dalšími studenty i odborníky z pedagogických věd. Díky podobným setkáváním mohou studenti konfrontovat své názory s jinými a poznávat odlišné pohledy na předmět jejich odborného zájmu. Budují, posilují a rozvíjejí metodologické znalosti a především dovednost aplikovat tyto poznatky v praxi. Příspěvky zařazené v tomto sborníku odrážejí snahu mladých výzkumníků probádat oblasti, které jsou aktuálně řešeny v edukační praxi. Zajímají se přitom o různé aktéry, kteří do této reality vstupují - učitele, jejich žáky, sociální pracovníky, ale i rodiče. Nezbývá než popřát, aby jim nadšení, se kterým se pustili do svých badatelských aktivit, vydrželo po celou jejich pedagogickou dráhu, na kterou se vydali. Elán, pedagogický optimismus a touha objevovat nové, dosud nepoznané zákonitosti pedagogických interakcí je hnací silou pedagogické teorie i praxe.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů