All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Important Areas of Positive School Climate in the Context of Selected Models

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63520885" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63520885 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125" target="_blank" >10.11118/lifele2018080125</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Významné oblasti pozitivního klimatu školy v kontextu vybraných modelů

  • Original language description

    Teoretická studie se věnuje problematice klimatu školy. Konkrétně se zaměřuje na jev pozitivního klimatu školy a jeho konkrétních oblastí. V textu jsou uvedeny a popsány základní pojmy, mezi něž patří klima třídy, klima výuky nebo klima učitelského sboru. Významnou část příspěvku tvoří konkrétní modely pozitivního klimatu školy, kde jsou na základě různých výzkumných šetření definovány oblasti, které jsou pro pozitivní klima stěžejní. V závěru příspěvku jsou popsány tři významné oblasti pozitivního klimatu, které se ve vybraných modelech často opakují, tudíž je možné považovat je za důležité.

  • Czech name

    Významné oblasti pozitivního klimatu školy v kontextu vybraných modelů

  • Czech description

    Teoretická studie se věnuje problematice klimatu školy. Konkrétně se zaměřuje na jev pozitivního klimatu školy a jeho konkrétních oblastí. V textu jsou uvedeny a popsány základní pojmy, mezi něž patří klima třídy, klima výuky nebo klima učitelského sboru. Významnou část příspěvku tvoří konkrétní modely pozitivního klimatu školy, kde jsou na základě různých výzkumných šetření definovány oblasti, které jsou pro pozitivní klima stěžejní. V závěru příspěvku jsou popsány tři významné oblasti pozitivního klimatu, které se ve vybraných modelech často opakují, tudíž je možné považovat je za důležité.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    25-41

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database