Important Areas of Positive School Climate in the Context of Selected Models
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63520885" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63520885 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125" target="_blank" >10.11118/lifele2018080125</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Významné oblasti pozitivního klimatu školy v kontextu vybraných modelů
Original language description
Teoretická studie se věnuje problematice klimatu školy. Konkrétně se zaměřuje na jev pozitivního klimatu školy a jeho konkrétních oblastí. V textu jsou uvedeny a popsány základní pojmy, mezi něž patří klima třídy, klima výuky nebo klima učitelského sboru. Významnou část příspěvku tvoří konkrétní modely pozitivního klimatu školy, kde jsou na základě různých výzkumných šetření definovány oblasti, které jsou pro pozitivní klima stěžejní. V závěru příspěvku jsou popsány tři významné oblasti pozitivního klimatu, které se ve vybraných modelech často opakují, tudíž je možné považovat je za důležité.
Czech name
Významné oblasti pozitivního klimatu školy v kontextu vybraných modelů
Czech description
Teoretická studie se věnuje problematice klimatu školy. Konkrétně se zaměřuje na jev pozitivního klimatu školy a jeho konkrétních oblastí. V textu jsou uvedeny a popsány základní pojmy, mezi něž patří klima třídy, klima výuky nebo klima učitelského sboru. Významnou část příspěvku tvoří konkrétní modely pozitivního klimatu školy, kde jsou na základě různých výzkumných šetření definovány oblasti, které jsou pro pozitivní klima stěžejní. V závěru příspěvku jsou popsány tři významné oblasti pozitivního klimatu, které se ve vybraných modelech často opakují, tudíž je možné považovat je za důležité.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání
ISSN
1804-526X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
25-41
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—