Teacher immediacy in the theoretical basis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523822" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523822 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/fmv.VII.2" target="_blank" >10.7441/fmv.VII.2</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Bezprostřednost učitele v teoretických východiscích
Original language description
Záměrem příspěvku je představit hlavní teoretická východiska konceptu bezprostřednosti učitele. Nejprve je pozornost orientována na vymezení konstruktu bezprostřednosti z hlediska dvou hlavních představitelů. Poté se příspěvek zaměřuje na několik teorií, které stojí v základu bezprostředního chování učitele. Jedná se o teorii přibližování - vyhýbání se, teorii nesplněného očekávání, teorii diskrepance arousal a teorii kognitivní valence. V poslední části příspěvku jsou teoretická východiska spojována se záměrem projektu, jenž se zabývá bezprostředností učitele ve školní třídě.
Czech name
Bezprostřednost učitele v teoretických východiscích
Czech description
Záměrem příspěvku je představit hlavní teoretická východiska konceptu bezprostřednosti učitele. Nejprve je pozornost orientována na vymezení konstruktu bezprostřednosti z hlediska dvou hlavních představitelů. Poté se příspěvek zaměřuje na několik teorií, které stojí v základu bezprostředního chování učitele. Jedná se o teorii přibližování - vyhýbání se, teorii nesplněného očekávání, teorii diskrepance arousal a teorii kognitivní valence. V poslední části příspěvku jsou teoretická východiska spojována se záměrem projektu, jenž se zabývá bezprostředností učitele ve školní třídě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Fórum mladých výzkumníků VII.
ISBN
978-80-7454-872-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
19-24
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Nov 28, 2019
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—