All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Child´s portfolio in kindergarten

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523877" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523877 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/fmv.VII.4" target="_blank" >10.7441/fmv.VII.4</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dětské portfolio v mateřské škole

  • Original language description

    Předkládaná studie je zaměřena na využití dětského portfolia v mateřské škole, které se již stalo její běžnou součástí. Obsah a funkce tohoto portfolia se však liší v závislosti na cílech, které má plnit. Lise ale také v tom, do jaké míry je do procesu tvorby zapojeno samotné dítě. Studie má tři části. První část textu představuje konceptualizace dětského portfolia, kde jsou v kontextu prezentovány dvě zásadní koncepce. Jedná se o konstruktivistické a pozitivistické pojetí portfolia. Ve druhé části jsou popsány různé druhy portfolia a jeho funkce. V poslední části, tedy v závěru textu, jsou prezentovány výsledky výzkumu, které upozorňují na zatím nevyužité možnosti využívání tohoto nástroje v praxi. Studie je dílčí částí rigorózní práce.

  • Czech name

    Dětské portfolio v mateřské škole

  • Czech description

    Předkládaná studie je zaměřena na využití dětského portfolia v mateřské škole, které se již stalo její běžnou součástí. Obsah a funkce tohoto portfolia se však liší v závislosti na cílech, které má plnit. Lise ale také v tom, do jaké míry je do procesu tvorby zapojeno samotné dítě. Studie má tři části. První část textu představuje konceptualizace dětského portfolia, kde jsou v kontextu prezentovány dvě zásadní koncepce. Jedná se o konstruktivistické a pozitivistické pojetí portfolia. Ve druhé části jsou popsány různé druhy portfolia a jeho funkce. V poslední části, tedy v závěru textu, jsou prezentovány výsledky výzkumu, které upozorňují na zatím nevyužité možnosti využívání tohoto nástroje v praxi. Studie je dílčí částí rigorózní práce.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Fórum mladých výzkumníků VII.

  • ISBN

    978-80-7454-872-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    31-40

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Nov 28, 2019

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article