Child´s portfolio in kindergarten
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523877" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523877 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/fmv.VII.4" target="_blank" >10.7441/fmv.VII.4</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dětské portfolio v mateřské škole
Original language description
Předkládaná studie je zaměřena na využití dětského portfolia v mateřské škole, které se již stalo její běžnou součástí. Obsah a funkce tohoto portfolia se však liší v závislosti na cílech, které má plnit. Lise ale také v tom, do jaké míry je do procesu tvorby zapojeno samotné dítě. Studie má tři části. První část textu představuje konceptualizace dětského portfolia, kde jsou v kontextu prezentovány dvě zásadní koncepce. Jedná se o konstruktivistické a pozitivistické pojetí portfolia. Ve druhé části jsou popsány různé druhy portfolia a jeho funkce. V poslední části, tedy v závěru textu, jsou prezentovány výsledky výzkumu, které upozorňují na zatím nevyužité možnosti využívání tohoto nástroje v praxi. Studie je dílčí částí rigorózní práce.
Czech name
Dětské portfolio v mateřské škole
Czech description
Předkládaná studie je zaměřena na využití dětského portfolia v mateřské škole, které se již stalo její běžnou součástí. Obsah a funkce tohoto portfolia se však liší v závislosti na cílech, které má plnit. Lise ale také v tom, do jaké míry je do procesu tvorby zapojeno samotné dítě. Studie má tři části. První část textu představuje konceptualizace dětského portfolia, kde jsou v kontextu prezentovány dvě zásadní koncepce. Jedná se o konstruktivistické a pozitivistické pojetí portfolia. Ve druhé části jsou popsány různé druhy portfolia a jeho funkce. V poslední části, tedy v závěru textu, jsou prezentovány výsledky výzkumu, které upozorňují na zatím nevyužité možnosti využívání tohoto nástroje v praxi. Studie je dílčí částí rigorózní práce.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Fórum mladých výzkumníků VII.
ISBN
978-80-7454-872-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
31-40
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Nov 28, 2019
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—