Reflective diaries in the professional training of primary school teacher students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F24%3A63585418" target="_blank" >RIV/70883521:28150/24:63585418 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://capv.cz/reflektivni-deniky-v-profesni-priprave-studentu-ucitelstvi-prvniho-stupne-zakladnich-skol/?doing_wp_cron=1740685819.0308899879455566406250" target="_blank" >https://capv.cz/reflektivni-deniky-v-profesni-priprave-studentu-ucitelstvi-prvniho-stupne-zakladnich-skol/?doing_wp_cron=1740685819.0308899879455566406250</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reflektivní deníky v profesní přípravě studentů učitelství prvního stupně základních škol
Original language description
Vzdělávání studentů učitelství zahrnuje reflexi jejich praxe, během které zkoumají zkušenosti vedoucí k porozumění komplikovaných jevů. Analýza pedagogické činnosti je proto nutná, neboť umožňuje zamýšlet se nad jednotlivými složkami výuky a plánovat budoucí kroky. Zároveň studenti nalézají odpovědi na otázky, proč ve výuce nastaly problémy. Sloužit k reflexi mohou jejich reflektivní deníky, pomocí kterých se zdokonalují ve vnímání vlastních zkušeností, silných stránek, ale i oblastí vyžadujících zlepšení. Studenti v denících vyjadřují své pocity, což pomáhá s vyrovnáním se s emocemi spojenými s výukou.
Czech name
Reflektivní deníky v profesní přípravě studentů učitelství prvního stupně základních škol
Czech description
Vzdělávání studentů učitelství zahrnuje reflexi jejich praxe, během které zkoumají zkušenosti vedoucí k porozumění komplikovaných jevů. Analýza pedagogické činnosti je proto nutná, neboť umožňuje zamýšlet se nad jednotlivými složkami výuky a plánovat budoucí kroky. Zároveň studenti nalézají odpovědi na otázky, proč ve výuce nastaly problémy. Sloužit k reflexi mohou jejich reflektivní deníky, pomocí kterých se zdokonalují ve vnímání vlastních zkušeností, silných stránek, ale i oblastí vyžadujících zlepšení. Studenti v denících vyjadřují své pocity, což pomáhá s vyrovnáním se s emocemi spojenými s výukou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání
ISBN
978-80-7392-421-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
142-145
Publisher name
MSD spol. s r.o.
Place of publication
Brno
Event location
Praha
Event date
Sep 10, 2024
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—