All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reflective diaries in the professional training of primary school teacher students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F24%3A63585418" target="_blank" >RIV/70883521:28150/24:63585418 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://capv.cz/reflektivni-deniky-v-profesni-priprave-studentu-ucitelstvi-prvniho-stupne-zakladnich-skol/?doing_wp_cron=1740685819.0308899879455566406250" target="_blank" >https://capv.cz/reflektivni-deniky-v-profesni-priprave-studentu-ucitelstvi-prvniho-stupne-zakladnich-skol/?doing_wp_cron=1740685819.0308899879455566406250</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reflektivní deníky v profesní přípravě studentů učitelství prvního stupně základních škol

  • Original language description

    Vzdělávání studentů učitelství zahrnuje reflexi jejich praxe, během které zkoumají zkušenosti vedoucí k porozumění komplikovaných jevů. Analýza pedagogické činnosti je proto nutná, neboť umožňuje zamýšlet se nad jednotlivými složkami výuky a plánovat budoucí kroky. Zároveň studenti nalézají odpovědi na otázky, proč ve výuce nastaly problémy. Sloužit k reflexi mohou jejich reflektivní deníky, pomocí kterých se zdokonalují ve vnímání vlastních zkušeností, silných stránek, ale i oblastí vyžadujících zlepšení. Studenti v denících vyjadřují své pocity, což pomáhá s vyrovnáním se s emocemi spojenými s výukou.

  • Czech name

    Reflektivní deníky v profesní přípravě studentů učitelství prvního stupně základních škol

  • Czech description

    Vzdělávání studentů učitelství zahrnuje reflexi jejich praxe, během které zkoumají zkušenosti vedoucí k porozumění komplikovaných jevů. Analýza pedagogické činnosti je proto nutná, neboť umožňuje zamýšlet se nad jednotlivými složkami výuky a plánovat budoucí kroky. Zároveň studenti nalézají odpovědi na otázky, proč ve výuce nastaly problémy. Sloužit k reflexi mohou jejich reflektivní deníky, pomocí kterých se zdokonalují ve vnímání vlastních zkušeností, silných stránek, ale i oblastí vyžadujících zlepšení. Studenti v denících vyjadřují své pocity, což pomáhá s vyrovnáním se s emocemi spojenými s výukou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7392-421-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    142-145

  • Publisher name

    MSD spol. s r.o.

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Sep 10, 2024

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article