Examining the efficiency in public administration
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231001568" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1001568 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/71226401:_____/11:#1000592
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy
Original language description
Článek informuje o dílčích výsledcích výzkumu probíhajícího v rámci interního grantu VŃP Jihlava, který je zaměřený na zkoumání efektivnosti ve veřejné správě, a to jak z pohledu samotných pracovník? úřadu, tak i na podkladě hodnocení klientů odcházejících z úřadu. Výzkum je rozdělen do 3 etap, které probíhají postupně ve velkých organizacích veřejné správy s výkonem samosprávy i státní správy v přenesené p?sobnosti. Výzkum probíhal na podkladě dotazník?, které byly předány pracovník?m úřadu, kteří bylivybráni náhodným výběrem a anonymně odpovídali na 60 otázek rozdělených do ńesti okruh?: lidské zdroje, organizační kapitál, informační kapitál, zákaznický kapitál, měření výkonnosti a inovační kapitál. Respondenti prováděli hodnocení situace v úřadu nazákladě vlastního posouzení. Druhou částí výzkumu bylo oslovení klientů, kteří odcházeli z úřadu a opět na základě 13 otázek zaměřených do stejných okruh? bylo provedeno zhodnocení slu?by poskytované pracovníky úřadu. Cílem tohoto příspě
Czech name
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy
Czech description
Článek informuje o dílčích výsledcích výzkumu probíhajícího v rámci interního grantu VŃP Jihlava, který je zaměřený na zkoumání efektivnosti ve veřejné správě, a to jak z pohledu samotných pracovník? úřadu, tak i na podkladě hodnocení klientů odcházejících z úřadu. Výzkum je rozdělen do 3 etap, které probíhají postupně ve velkých organizacích veřejné správy s výkonem samosprávy i státní správy v přenesené p?sobnosti. Výzkum probíhal na podkladě dotazník?, které byly předány pracovník?m úřadu, kteří bylivybráni náhodným výběrem a anonymně odpovídali na 60 otázek rozdělených do ńesti okruh?: lidské zdroje, organizační kapitál, informační kapitál, zákaznický kapitál, měření výkonnosti a inovační kapitál. Respondenti prováděli hodnocení situace v úřadu nazákladě vlastního posouzení. Druhou částí výzkumu bylo oslovení klientů, kteří odcházeli z úřadu a opět na základě 13 otázek zaměřených do stejných okruh? bylo provedeno zhodnocení slu?by poskytované pracovníky úřadu. Cílem tohoto příspě
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50602 - Public administration
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Region v rozvoji společnosti 2011
ISBN
978-80-7375-548-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
144-150
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—