All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of factors for retail store selection

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F14%3A%231005994" target="_blank" >RIV/71226401:_____/14:#1005994 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza faktorů volby obchodní jednotky

  • Original language description

    Znalost informací o tom kdo, kolik, kdy a jakým způsobem v určité jednotce nakupuje včetně motivů, tedy proč nakupuje zcela konkrétní zboží, je cílem vlastníků, managementu i marketingových odborníků. Je však nutné si uvědomit, že vlastní chování při nákupu a užití zboží je pouze jednou částí chování zákazníka, protože jeho chování a rozhodování je ve vysoké míře ovlivněno prostředím, ve kterém člověk žije, jeho sociální podstatou jako společenského tvora, ale také osobnostními psychologickými rysy, chováním, zájmy, povoláním nebo rodinnými poměry. Každá obchodní firma si klade za cíl získání a udržení co nejvíce zákazníků. Musí pro ně připravit atraktivní a kvalitní nabídku zboží a vytvořit prostředí, do kterého se budou rádi vracet. Základní podmínkou však je, že budou uspokojeny potřeby, které vedly zákazníka do zvolené prodejny. Proto je nezbytné, aby obchodníci znali nejen tyto potřeby, ale také další motivy spotřebního chování a stimuly, které ovlivňují nákupní rozhodování.

  • Czech name

    Analýza faktorů volby obchodní jednotky

  • Czech description

    Znalost informací o tom kdo, kolik, kdy a jakým způsobem v určité jednotce nakupuje včetně motivů, tedy proč nakupuje zcela konkrétní zboží, je cílem vlastníků, managementu i marketingových odborníků. Je však nutné si uvědomit, že vlastní chování při nákupu a užití zboží je pouze jednou částí chování zákazníka, protože jeho chování a rozhodování je ve vysoké míře ovlivněno prostředím, ve kterém člověk žije, jeho sociální podstatou jako společenského tvora, ale také osobnostními psychologickými rysy, chováním, zájmy, povoláním nebo rodinnými poměry. Každá obchodní firma si klade za cíl získání a udržení co nejvíce zákazníků. Musí pro ně připravit atraktivní a kvalitní nabídku zboží a vytvořit prostředí, do kterého se budou rádi vracet. Základní podmínkou však je, že budou uspokojeny potřeby, které vedly zákazníka do zvolené prodejny. Proto je nezbytné, aby obchodníci znali nejen tyto potřeby, ale také další motivy spotřebního chování a stimuly, které ovlivňují nákupní rozhodování.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Trendy v podnikání 2014

  • ISBN

    978-80-261-0444-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    232-238

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Plzeň

  • Event date

    Jan 1, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article