All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Regional Labelling as a Marketing Communication Tool in Tourism – Moravský Kras Regionální Produkt

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000042" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000042 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vspj.cz/tvurci-cinnost-a-projekty/casopisy-vspj/logos-polytechnikos" target="_blank" >https://www.vspj.cz/tvurci-cinnost-a-projekty/casopisy-vspj/logos-polytechnikos</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Regionální značení jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu – Moravský Kras Regionální produkt

  • Original language description

    Pro řízení značky je velmi důležité vytvářet hodnotu značky a základní podmínkou k budování její hodnoty je znalost značky. Příspěvek přináší přehled výsledků výzkumu realizovaného na přelomu roku 2014 a 2015 v Jihomoravském kraji. V příspěvku jsou prezentovány výsledky tohoto výzkumu zaměřené na znalost regionální značky Moravský kras Regionální produkt, která je v Jihomoravském kraji v současné době nejvýznamnější regionální značkou pro oblast cestovního ruchu. Výzkum byl proveden pomocí metody osobního dotazování na vzorku 450 respondentů z tohoto regionu. Data byla dále analyzována a statisticky testována pomocí Pearsonova Chí kvadrát testu nezávislosti ve vztahu k vybraným sociodemografickým charakteristikám res-pondentů. Výsledky výzkumu ukazují, že respondenti v osloveném regionu většinou tuto značku neznají. Přesto je možné za klíčovou cílovou skupinu pro tento typ značení považovat především ženy, mladší generaci spotřebitelů a respondenty s vyšším příjmem.

  • Czech name

    Regionální značení jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu – Moravský Kras Regionální produkt

  • Czech description

    Pro řízení značky je velmi důležité vytvářet hodnotu značky a základní podmínkou k budování její hodnoty je znalost značky. Příspěvek přináší přehled výsledků výzkumu realizovaného na přelomu roku 2014 a 2015 v Jihomoravském kraji. V příspěvku jsou prezentovány výsledky tohoto výzkumu zaměřené na znalost regionální značky Moravský kras Regionální produkt, která je v Jihomoravském kraji v současné době nejvýznamnější regionální značkou pro oblast cestovního ruchu. Výzkum byl proveden pomocí metody osobního dotazování na vzorku 450 respondentů z tohoto regionu. Data byla dále analyzována a statisticky testována pomocí Pearsonova Chí kvadrát testu nezávislosti ve vztahu k vybraným sociodemografickým charakteristikám res-pondentů. Výsledky výzkumu ukazují, že respondenti v osloveném regionu většinou tuto značku neznají. Přesto je možné za klíčovou cílovou skupinu pro tento typ značení považovat především ženy, mladší generaci spotřebitelů a respondenty s vyšším příjmem.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    LOGOS POLYTECHNIKOS

  • ISSN

    1804-3682

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    420-431

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database