All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mystery shopping of tour operators and travel agencies in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000064" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000064 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mystery shopping cestovních kanceláří a cestovních agentur na území České republiky

  • Original language description

    Cílem příspěvku je zhodnotit míru atraktivity cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice z pohledu zákazníka prostřednictvím hodnocení webových stránek, kamenných provozoven a prodejního personálu. Závěry příspěvku vycházejí z výsledků primárního kvalitativního marketingového výzkumu realizovaného metodou mystery shoppingu v roce 2015 Vysokou školou polytechnickou Jihlava mezi 348 cestovními kancelářemi a cestovními agenturami na českém trhu. Výsledky výzkumu dokázaly, že v současné době jsou v České republice podniky cestovních kanceláří pro zákazníka celkově o něco atraktivnější než podniky cestovních agentur. Cestovní kanceláře byly úspěšnější při hodnocení webových stránek, vnějšího vzhledu provozovny a vnější reklamy. Cestovní agentury na druhou stranu dosáhly lepších výsledků při hodnocení spokojenosti zákazníků s kvalifikovaností personálu.

  • Czech name

    Mystery shopping cestovních kanceláří a cestovních agentur na území České republiky

  • Czech description

    Cílem příspěvku je zhodnotit míru atraktivity cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice z pohledu zákazníka prostřednictvím hodnocení webových stránek, kamenných provozoven a prodejního personálu. Závěry příspěvku vycházejí z výsledků primárního kvalitativního marketingového výzkumu realizovaného metodou mystery shoppingu v roce 2015 Vysokou školou polytechnickou Jihlava mezi 348 cestovními kancelářemi a cestovními agenturami na českém trhu. Výsledky výzkumu dokázaly, že v současné době jsou v České republice podniky cestovních kanceláří pro zákazníka celkově o něco atraktivnější než podniky cestovních agentur. Cestovní kanceláře byly úspěšnější při hodnocení webových stránek, vnějšího vzhledu provozovny a vnější reklamy. Cestovní agentury na druhou stranu dosáhly lepších výsledků při hodnocení spokojenosti zákazníků s kvalifikovaností personálu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy cestovního ruchu – Místní bohatství a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-88064-21-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    305-314

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Feb 24, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000392721500031