All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perception of the Aspects Supporting Learning and Feedback on the Students Progress by Universities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F22%3AN0100670" target="_blank" >RIV/71226401:_____/22:N0100670 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://hosued.euba.sk/www_write/files/zbornik.pdf" target="_blank" >https://hosued.euba.sk/www_write/files/zbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnímání aspektů podporujících učení a zpětnou vazbu o pokroku studentů vysokými školami

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá hodnocením aspektů pro podporu učení studentů a zpětné vazby o jejich pokroku pohledem dvanácti českých vysokých škol ekonomického a technického zaměření. Vysoké školy se vyjadřovaly k důležitosti aspektů a jejich absenci ve vzdělávání. Výzkum byl zrealizován v roce 2021 pomocí dotazníkového šetření. Data byla vyhodnocena metodami popisné statistiky a Pearsonovým korelačním koeficientem. Vysoké školy kladou důraz na interaktivní výuku, sledování progresu studentů a přenos takto zjištěných výsledků do vlastní výuky učitelů. Výsledky poukazují na to, že vzdělávání směřuje do oblasti Educational Data Minig a Learning Analytics. Proto bude třeba se na tyto aspekty více zaměřit a podpořit je moderními vzdělávacími technologiemi.

  • Czech name

    Vnímání aspektů podporujících učení a zpětnou vazbu o pokroku studentů vysokými školami

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá hodnocením aspektů pro podporu učení studentů a zpětné vazby o jejich pokroku pohledem dvanácti českých vysokých škol ekonomického a technického zaměření. Vysoké školy se vyjadřovaly k důležitosti aspektů a jejich absenci ve vzdělávání. Výzkum byl zrealizován v roce 2021 pomocí dotazníkového šetření. Data byla vyhodnocena metodami popisné statistiky a Pearsonovým korelačním koeficientem. Vysoké školy kladou důraz na interaktivní výuku, sledování progresu studentů a přenos takto zjištěných výsledků do vlastní výuky učitelů. Výsledky poukazují na to, že vzdělávání směřuje do oblasti Educational Data Minig a Learning Analytics. Proto bude třeba se na tyto aspekty více zaměřit a podpořit je moderními vzdělávacími technologiemi.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie PROFESIJNÝ ROZVOJ UČITEĽOV VYSOKÝCH ŠKÔL AKO NÁSTROJ PODPORY UČENIA SA ŠTUDENTOV

  • ISBN

    978-80-225-4954-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    44-51

  • Publisher name

    Ekonomická univerzita v Bratislave

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Ekonomická univerzita v Bratislave

  • Event date

    Jun 20, 2022

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article