Trade Business in the 21st Century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F13%3A00000341" target="_blank" >RIV/75081431:_____/13:00000341 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obchodní podnikání ve 21. století
Original language description
Obchodní podnikání doznalo za posledních několik desetiletí význačného rozvoje a v 21. století představuje jednu z klíčových oblastí fungování globálně propojené ekonomiky. Tato publikace nabízí ucelený výklad z problematiky obchodního podnikání a syntetizuje stěžejní poznatky z řady souvisejících oborů. Text je pro větší názornost rozdělen do pěti tematických oddílů. Část I. seznamuje čtenáře se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje tendence předpokládaného budoucího vývoje této oblasti. Část II. již nahlíží na problematiku optikou vlastníků a managementu, jsou zde vysvětleny nejdůležitější oblasti řízení jednotlivých činností obchodní firmy. Část III. se podrobně zabývat chováním spotřebitele a marketingovými vlivy, jimiž na něj obchodník působí. Část IV. pojednává o činnostech specifických pro obchodní firmy a o přístupech k jejich řízení a realizaci. Část V.
Czech name
Obchodní podnikání ve 21. století
Czech description
Obchodní podnikání doznalo za posledních několik desetiletí význačného rozvoje a v 21. století představuje jednu z klíčových oblastí fungování globálně propojené ekonomiky. Tato publikace nabízí ucelený výklad z problematiky obchodního podnikání a syntetizuje stěžejní poznatky z řady souvisejících oborů. Text je pro větší názornost rozdělen do pěti tematických oddílů. Část I. seznamuje čtenáře se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje tendence předpokládaného budoucího vývoje této oblasti. Část II. již nahlíží na problematiku optikou vlastníků a managementu, jsou zde vysvětleny nejdůležitější oblasti řízení jednotlivých činností obchodní firmy. Část III. se podrobně zabývat chováním spotřebitele a marketingovými vlivy, jimiž na něj obchodník působí. Část IV. pojednává o činnostech specifických pro obchodní firmy a o přístupech k jejich řízení a realizaci. Část V.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů