Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Způsob a přesnost stanovení celodenních intenzit automobilové dopravy na základě krátkodobých měření

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo dopravy

  • Program

    Bezpečná a ekonomická doprava (Národní program výzkumu)

  • Veřejná soutěž

    Bezpečná a ekonomická doprava 1 (SMD0200401)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    113/2004-210-TPV/1

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Method and accuracy of determining uninterrupted intesity of automobile traffic based on short-term measurements.

  • Anotace anglicky

    One of the basic traffic-engineering characteristics of the overland communications is the traffic intensity on these communications. For designing of the traffic construction parameters, it is very important to know the level of the uninterrupted load of the road by the particular vehicle types. In the common traffic-engineering practice, including the nation-wide traffic count, the count is not normally run over the full 24 hours, but only the "time probes" are included in the count. The way of setting the short-term measurements of the uninterrupted traffic (usually through the use of recounting coefficients) is not specifically and exactly identified and everyone sets it down as needed. The currently used coefficients do not always reflect the actual traffic intensity in the communication infrastructure. The uninterrupted intensities determined through this method, may vary from the actual intensities even by tens of percent. The objective of this project is to find out the actual needs of those w

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - vedlejší obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • CEP - další vedlejší obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering<br>50702 - Urban studies (planning and development)<br>50703 - Transport planning and social aspects of transport (transport engineering to be 2.1)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Průběh řešení a výsledky odpovídají smlouvě.Cíl byl naplněn, požadované výstupy byly zpracovány.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 4. 2004

  • Ukončení řešení

    1. 3. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 6. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-MD0-1F-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    3. 4. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 109 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 109 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč