Příčiny a rozsah poruch CBK vozovek způsobených AAR.
Cíle projektu
Na vybraných úsecích dálnic ČR a) zjistit kvantitativní vztah mezi vnějšími poruchami CBK (trhliny) a množstvím jeho vnitřních poruch (mikrotrhliny, alkalicko-silikátové gely). b) Určit reaktivní složky hrubého i jemného kameniva.
Klíčová slova
Concrete pavementAARspecific lenght of crackspetrographical methodsquartz deformation
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo dopravy
Program
Bezpečná a ekonomická doprava (Národní program výzkumu)
Veřejná soutěž
Bezpečná a ekonomická doprava 3 (SMD020081F002)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
23/2008-520-TPV
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Highway concrete pavement damage by AAR: its reason and extent
Anotace anglicky
Selected highway concrete pavement will be analysed for: surface crack pattern, quantitative microscopic structure, alkali-reactive aggregate particles and quartz deformation. Their mutual relationships will be compared.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
CEP - hlavní obor
JM - Inženýrské stavitelství
CEP - vedlejší obor
DB - Geologie a mineralogie
CEP - další vedlejší obor
JJ - Ostatní materiály
OECD FORD - odpovídající obory
(dle převodníku)10504 - Mineralogy
10505 - Geology
10506 - Paleontology
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
20502 - Paper and wood
20503 - Textiles; including synthetic dyes, colours, fibres (nanoscale materials to be 2.10; biomaterials to be 2.9)
21001 - Nano-materials (production and properties)
21002 - Nano-processes (applications on nano-scale); (biomaterials to be 2.9)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Průběh řešení a výsledky odpovídají smlouvě. Cíl byl naplněn, požadované výstupy byly zpracovány.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 2. 2008
Ukončení řešení
31. 12. 2009
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 5. 2009
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP10-MD0-1F-U/01:2
Datum dodání záznamu
1. 7. 2010
Finance
Celkové uznané náklady
2 428 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 428 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
2 428 tis. Kč
Statní podpora
2 428 tis. Kč
100%
Poskytovatel
Ministerstvo dopravy
CEP
JM - Inženýrské stavitelství
Doba řešení
01. 02. 2008 - 31. 12. 2009