Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh výstavby smluvního systému údržby a obnovy krizové železniční infrastruktury s podporou informačních systémů, využitelného pro řešení krizových stavů a specifikace úlohy státu, samosprávných orgánů a soukromoprávních subjektů při jeho zajišťování.

Cíle projektu

Vyzkoumat a navrhnout nový, efektivnější systém zajištění údržby a obnovy krizové železniční infrastruktury za krizových stavů na smluvním základě, za respektování legislativních, organizačních a ekonomických požadavků, v příslušném softwarovém prostředí

Klíčová slova

Railway emergency infrastructurecrisis statecrisis managementoperational preparation of state?s territoryriskactivationplanrailway technical protection and renewaleconomic mobilizationtemporary railway bridge structuresemergency supp

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo dopravy

  • Program

    Bezpečná a ekonomická doprava (Národní program výzkumu)

  • Veřejná soutěž

    Bezpečná a ekonomická doprava 3 (SMD020081F002)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    33/2008-520-TPV

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Proposal for railway emergency infrastructure maintenance and renewal contract system development with the support of information systems, which would be usable for solution of crisis situations

  • Anotace anglicky

    The main purpose of the research is, in accordance with new conditions and development trends in railway transport, the improvement of the quality of the Czech Republic?s preparedness for the solution of all crisis states happening to railway infrastructure, especially to the crisis infrastructure. This can be achieved by a radical change of the present system altogether with assurance of the system?s efficiency improvement. Operationality improvement, preparedness and significant savings will be clearproof of systematic participation of entrepreneurial subjects operating in transport construction engineering, as well as of assurance of the usage of newly designed emergency resources? structure during all crisis states.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • CEP - vedlejší obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - další vedlejší obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    20206 - Computer hardware and architecture
    50602 - Public administration
    50603 - Organisation theory
    50702 - Urban studies (planning and development)
    50703 - Transport planning and social aspects of transport (transport engineering to be 2.1)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Průběh řešení a výsledky odpovídají smlouvě. Cíl byl naplněn, požadované výstupy byly zpracovány.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 2. 2008

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 5. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-MD0-1F-U/01:2

  • Datum dodání záznamu

    1. 7. 2010

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 704 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 997 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    707 tis. Kč

Základní informace

Uznané náklady

4 704 tis. Kč

Statní podpora

3 997 tis. Kč

84%


Poskytovatel

Ministerstvo dopravy

CEP

AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

Doba řešení

01. 02. 2008 - 31. 12. 2009