Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společnost vědění - nároky na kvalifikaci lidských zdrojů a na další vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo práce a sociálních věcí

  • Program

    Moderní společnost a její proměny (Národní program výzkumu a vývoje)

  • Veřejná soutěž

    Moderní společnost a její proměny 1 (SMPS20041JMS4)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    081/04-S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Knowledge Society - Requirements on Human Resources Skills and Continuing Training

  • Anotace anglicky

    Analysis of the CR's position as to what extent it corresponds to the characteristics of knowledge-based society (KBS), to what extent the quality intensive activities are represented, what are the key preconditions to the CR?s transition to KBS. The keyrole in the transition is played by life-long learning, incl. continuing training (CT). The analysis focuses on the participation of skill and occupation groups in CT, and on the approaches of innovative companies to skill improvements. A medium-term forrecast of skill needs will be made and its results confronted with the other outputs within the project. The analytical background will be based on secondary analyses of research sources and its results verified in focus groups. Further methods include international comparison, statistical analysis, company survey, case study, forecast model of skill needs, and qualitative analysis.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projektové cíle byly splněny ve vysoké kvalitě. Výsledky jsou využitelné v praxi rozhodování odpovědných orgánů. Podpoří strategii vzdělanostní politiky a orientaci na trhu práce. Navržené postupy povedou k optimalizaci nabídky a poptávky na trhu práce.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 7. 2004

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    23. 2. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-MPS-1J-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    2. 7. 2010

Finance

  • Celkové uznané náklady

    14 394 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    14 394 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč