Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
2E06047

Vytvoření rámcově vzdělávacího programu v oblasti dopravní výchovy pro II.stupeň ZŠ a I.-IV. ročník SŠ prostřednictvím paradigmatu internetových portálů ZEBRA a STOPKA jako součást všeobecného vzdělávání dětí a mládeže v ČR.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Lidské zdroje

  • Veřejná soutěž

    Lidské zdroje 1 (SMSM2006002E1)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    15 809/06-31

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Implementation of the educational program in the area of traffic education for ES children and for HS children by means paradigma of the internet portals ZEBRA and STOPKA as a part of general education of children and young people in Czech republic

  • Anotace anglicky

    The suggested project is focused on a preventive activity in the area of traffic education, that means the education of prospective considerate walkers and cyclists with the knowledge of traffic signs and traffic situations. This will pay off in the future in the form of considarate drivers, who will respect others and will realize that the road is not a playground or that it does not belong to them. Traffic education internet portals ZEBRA and STOPKA implemented in the suggested general educational program propose to educate future considerate drivers without negligence, lack of discipline, irresponsibility and agresivity.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    NV - Neprůmyslový výzkum (aplikovaný výzkum s výjimkou průmyslového)

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • CEP - další vedlejší obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)<br>30305 - Occupational health<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    viz RIV

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 7. 2006

  • Ukončení řešení

    31. 8. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 3. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-MSM-2E-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    27. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 274 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 274 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč