Tři nástroje akademického pracoviště jako odpověď na otázku, jak účinně zapojit mladou generaci do vědy a výzkumu: informace ? stáž ve vědeckém týmu ? presentace výsledků.
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program
Lidské zdroje
Veřejná soutěž
Lidské zdroje 2 (SMSM20082E2)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
843/2009-31
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Three tools of an academic institution aiming at an effective inclusion of the young generation into science and research: INformation ? intership ? PRESentatION (Acronym INPRESION)
Anotace anglicky
The project proposal, whose is aimed to attract young people to research activities and by this manner to stimulate their interests in the scientific work as a possible profession, is a continuation of the long term activities of the J. Heyrovský Institute in this field such as ?The Days of Open Doors? or popularizing lectures of the Institute scientists. In our proposal, this type of simple training actions is extended to more dynamic educational programs including the year-round or summer stays for the high-school students in the scientific teams on the one hand as well as the Summer schools and special workshops for undergraduated and graduated (PhD) students on the other hand.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
CEP - vedlejší obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
CEP - další vedlejší obor
CF - Fyzikální chemie a teoretická chemie
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)<br>10403 - Physical chemistry<br>50801 - Journalism<br>50802 - Media and socio-cultural communication<br>50803 - Information science (social aspects)<br>50804 - Library science<br>60204 - General literature studies<br>60205 - Literary theory<br>60206 - Specific literatures
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V projektu byla navržena metodika pro větší zapojení mladé generace do výzkumné činnosti. Metodika využívala cílených informací, stáží a zajímavých presentací výsledků. Cílovými skupinami byly středoškolští studenti, vysokoškolští studenti a posluchači ?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 3. 2008
Ukončení řešení
31. 12. 2009
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
2. 2. 2009
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP10-MSM-2E-U/01:1
Datum dodání záznamu
30. 6. 2010
Finance
Celkové uznané náklady
3 617 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 893 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
724 tis. Kč