Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předškolní vzdělávání v Polsku a v České republice. Srovnávací studie.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Šestý rámcový program Evropského společenství pro výzkum, technický rozvoj a demonstrační činnosti

  • Veřejná soutěž

    FP6-2006-Mobility-4

  • Hlavní účastníci

    Ostravská univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    RP - Spolufinancování programu EK

  • Číslo smlouvy

    MSMT-10248/2014

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Pre-school Education in Poland and the Czech Republic. A comparative study.

  • Anotace anglicky

    A cognitive aim of the project proposed is to examine and characterize the changes that have taken place in the area of education and care of pre-school children in pre-school education institutions especially in the environment of Moravia from their identified outset until the present. To examine available literature and other resources and archives, to carry out research investigation for this purpose. To capture differences and analogies that may exist from the historical point of view. To formulateand accentuate the best and most suitable solution in terms of current society needs in the area of pre-school children education and care in pre-school education institutions. To recommend implementation of praxeology aims applying home and neighbourhood examples. On this basis to formulate recommendations for studies and requirements for those who study the programme of study Teaching for Nursery Schools and Pre-School Age Pedagogy. To publish the results in a monograph called (a working title) ?Předškolní vzdělávání v Polsku a v České republice. Srovnávací studie? (in English ?Pre-School Education in Poland and Czech Republic. Comparative Study?).

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt je realizován v rámci Aktivity MOBILITY, jejímž hlavním cílem je navázání a prohlubování kontaktů se zahraničními výzkumnými institucemi. Neprobíhá tedy kontrola dílčích výstupů projektu prostřednictvím hodnotící komise, avšak je kontrolována správnost čerpání přidělených financí a přiměřenost jejich využití.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2014

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2015

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    19. 2. 2015

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP16-MSM-7A-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 10. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    46 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    46 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč