Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Šestý rámcový program Evropského společenství pro výzkum, technický rozvoj a demonstrační činnosti

  • Veřejná soutěž

    FP6-2005-Mobility-10

  • Hlavní účastníci

    Ostravská univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    RP - Spolufinancování programu EK

  • Číslo smlouvy

    MSMT-10248/2014

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Pedagogical Diagnosis of Child´s School Readiness as Professional Activitiy Teacher

  • Anotace anglicky

    To conduct a field survey of partial professional activities of pedagogical diagnosis* of a child who is finishing pre-school education and entering obligatory education; such survey shall be carried out by chosen teachers of selected categories and length of professional experience in the Czech Republic and Poland. To record a course of the activities, to record occurrence, duration, and particularities of the activities, to perform description and analysis of the activities, to find out if they focuson the school readiness of the child and on which areas of the school readiness, realize the description and analysis activities. To develop a instrument for implementing the functional diagnostics of school readiness. To compare the field data receivedin the Czech Republic and in Poland, to define similarities and differences, specific features and characteristics, relevant problems, and to express recommendations. * hereinafter referred to as activities

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt je realizován v rámci Aktivity MOBILITY, jejímž hlavním cílem je navázání a prohlubování kontaktů se zahraničními výzkumnými institucemi. Neprobíhá tedy kontrola dílčích výstupů projektu prostřednictvím hodnotící komise, avšak je kontrolována správnost čerpání přidělených financí a přiměřenost jejich využití.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2014

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2015

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    24. 3. 2015

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP16-MSM-7A-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 10. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    46 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    46 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč