Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
7E08098

Bridge Fatigue Guidance ? Meeting Sustainable Design and Assessment

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Podpora projektů sedmého rámcového programu Evropského společenství pro výzkum, technologický rozvoj a demonstrace (2007 až 2013) podle zákona č. 171/2007 Sb.

  • Veřejná soutěž

    FP7-INFRASTRUCTURES-2007-1

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    RP - Spolufinancování programu EK

  • Číslo smlouvy

    3095/2010-32

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Bridge Fatigue Guidance ? Meeting Sustainable Design and Assessment

  • Anotace anglicky

    The service lives of prospective and existing steel and composite bridges are invariably governed by fatigue, making thus their adequate fatigue performance essential for their competitiveness. Unfortunately, actual design rules not only are becoming outdated for the design, both in terms of the coverage of design details and applicability to modern structural analysis methods, but have also never been adapted to address maintenance issues such as inspection and repair. The aim of the proposed researchis thus to provide a comprehensive guide for the fatigue design of new and maintenance of old steel bridges. The current situation for steel and composite bridge engineers in fatigue design of structural steel details is far from satisfactory. Fatigue analysis of new steel structures is generally based on the notion of detail classification with nominal stress and standardized S-N curves with corresponding fatigue categories for typical "basic details". Due to the large variety - and ever increasing

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JN - Stavebnictví

  • CEP - vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - další vedlejší obor

    JL - Únava materiálu a lomová mechanika

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20101 - Civil engineering<br>20104 - Transport engineering<br>20306 - Audio engineering, reliability analysis

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Hodnocení výsledků řešení ministerstvo neprovádí, neboť podmínkou podpory je, že uchazeč byl vybrán mezinárodním poskytovatelem v souladu s pravidly příslušného programu. Projekt je hodnocen až po jeho schválení mezinárodním poskytovatelem.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2009

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2011

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 3. 2011

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP12-MSM-7E-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 7. 2012

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 431 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 431 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč