Metodologie zjišťování kapacity pozemních komunikací, kongescí na nich se vyskytujících, návrhy na jejich odstranění
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo dopravy
Program
Rozvoj dopravní infrastruktury a její návaznost na transevropskou síť, inovace a transfery technologií pro dopravní sítě
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
AF-CITYPLAN s.r.o.
Druh soutěže
—
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Methodology of road capacity investigation, congestions occuring on them and proposals for their elimination
Anotace anglicky
Present road network in the Czech Republic has exactly defined shape from the point of view of traffic level, but its capacities, as mathematics-physical characteristics at numerously large cross sections and cross-roads are in conflict with everyday activities of the Czech population or foreigners. Intensities, as a mathematics-statistical characteristics of activities results of large sets of drivers are the similitude of capacities, they constantly increase (statistically at sets of personal vehicles) and the phenomenon of mutual confrontation of both characteristics (congestion) is still more frequent. In intravilan there is even interception of traffic column in a number of places. Some critical places of communication network have an obvious impact on driver decisions when choosing their route. The results of resolutions have to be distinguished for intravilan and extravilan.
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20104 - Transport engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Metodika přiblížila podobná řešení ve světě a přispěla k jejich možné aplikaci. Poukázala na potřebu určení charakteristik dopravního proudu na síti provozovaných komunikací, jejichž využití s růstem dopravních výkonů v silniční dopravě trvale vzrůstá.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 1996
Ukončení řešení
1. 1. 1998
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/1999/MDS/MDS9CA/V/2:2
Datum dodání záznamu
—
Finance
Celkové uznané náklady
2 185 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 185 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč