Využití geofyzikálních metod pro ověřování stavu železničních tratí Českých drah
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo dopravy
Program
Optimalizace dopravní soustavy a její udržitelný rozvoj
Veřejná soutěž
Optimalizace dopravní soustavy a její udržitelný rozvoj (SMDS200101)
Hlavní účastníci
G IMPULS Praha spol.s.r.o.
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Utilization of geophysical measurements for testing of condition of railway lines of the Czech Railways
Anotace anglicky
Selection of optimum geophysical methods and proposal of their utilization for testing of railway lines. The main attention is dedicated to seismics, gravity measurements and geological radar. The results of geophysical measurements are compared with static geotechnical tests.
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20104 - Transport engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Byly vytvořeny geofyzikální metody na zkoumání železničního spodku, respektive zemního tělesa, aby bylo možno zjistit změny a následně příčiny negativních jevů (např. sesuvy půdy) a odstranit je
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2001
Ukončení řešení
1. 1. 2003
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2004/MD0/MD04CE/U/N/3:1
Datum dodání záznamu
15. 10. 2004
Finance
Celkové uznané náklady
2 960 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 960 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč