Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
CK03000009

Teoretická zkouška pro žadatele o řidičské oprávnění včetně posouzení schopnosti vnímat a předvídat riziko

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu, experimentálního vývoje a inovací v oblasti dopravy - DOPRAVA 2020+

  • Veřejná soutěž

    3.VS DOPRAVA 2020+ (STA02022CK030)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    CK03000009 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Theory test in driver licensing procedure including hazard perception and hazard prediction test

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to strengthen safe and resilient traffic in the Czech Republic by developing and empirically piloting a new system involving a theoretical examination. The partial objectives of the project include a thorough SWOT analysis of the current state of the theoretical examination, the drafting of necessary legislative changes, the definition of the necessary technological requirements for the application of the new system, the development of guidelines for the preparation of the content of the examination, and the implementation of a validation study to demonstrate the capacity of the new examination system to differentiate between young novice drivers who possess the knowledge needed for safe driving and those who lack such competences.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    20101 - Civil engineering

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>JN - Stavebnictví

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2022

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2024

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-CK-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    8 131 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    6 529 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 787 tis. Kč