Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

    6/11

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Adaptive Individualization of Study through E-learning

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to train the development team to be able to develop and test the new methodology for e-learning supports, which will allow the automatic adaptation of teaching process adapted to individual knowledge and characteristics of students. As far as authors are concerned, the basic principle involves supports of several options processing of particular parts of teaching supports and their exchangeability according to needs of a specific student. In terms of student, the basic principle covers recognition of student characteristics (including possible handicaps) and defining the optimum individual style of presentation. We talk here about individualization in teaching in terms of knowledge, pedagogy and psychology. The aim of the method is to establish the new approach to e-learning which could optimize time and quality of education of both students and individuals in long-life education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    1. Tým metodiků vytvořil základy psychologicko-didakticko-informatické metodologie adaptivního e-learningu. 2. Byla zpracována analýza experimentálního SW. 3. Bylo zpracováno 5 pilotních adaptivních opor předmětů různého typu pro ověření metodiky i SW

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 6. 2009

  • Ukončení řešení

    31. 5. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    13. 12. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-MSM-EE-U/04:4

  • Datum dodání záznamu

    5. 1. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 034 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    5 034 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč