Smart akcelerátor Zlínského kraje II
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program
Operační program výzkum, vývoj, vzdělávání
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Zlínský kraj
Druh soutěže
OP - Operační program EU
Číslo smlouvy
CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_055/0016072-1
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Smart accelerator Zlin region II
Anotace anglicky
The main objective of the Smart Accelerator of the Zlín Region II is, as with the previous Smart Accelerator of the Zlín Region, to help prepare and implement strategic projects of the developing innovation environment of companies in the Zlín Region and contribute to solutions to identified problems that hinder the increase in the competitiveness of the Zlín Region in the field of entrepreneurial innovation and to enable quality management of the entrepreneurial discovery process.
Vědní obory
Kategorie VaV
IN - Inovace
OECD FORD - hlavní obor
50203 - Industrial relations
OECD FORD - vedlejší obor
—
OECD FORD - další vedlejší obor
—
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AH - Ekonomie<br>GA - Zemědělská ekonomie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Během projektu byly koordinovány strategické intervence naplňující krajskou přílohu Národní RIS3 strategie za Zlínský kraj, probíhala pravidelná setkání krajských inovačních platforem a jednání Řídícího výboru RIS ZK. Byly připraveny, aktualizovány a hodnoceny Akční plány RIS ZK. Byl podporován EDP proces v rámci podnikatelského, veřejného a akademického sektoru ve Zlínském kraji i na Národní úrovni. Byl také zajištěn přenos zkušeností a příkladů dobré praxe ze zahraničí prostřednictvím zahraničních služebních cest. Proběhly více než dvě desítky vzdělávacích akcí pro členy projektového týmu a další aktéry inovačního ekosystému Zlínského kraje. Byly zpracovány analýzy z oblasti vzdělávání, podnikavosti, kvality života, technologických trendů a potřeb subjektů inovačního prostředí. Marketingová a komunikační strategie se zaměřila na vytvoření společné personalizované nabídky služeb cílovým skupinám v inovačním ekosystému pod jednotnou marketingovou značkou.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2020
Ukončení řešení
28. 2. 2023
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
6. 9. 2020
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP24-MSM-EF-U
Datum dodání záznamu
1. 7. 2024
Finance
Celkové uznané náklady
29 959 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
0 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
4 494 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč