Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj náprav TATRA s redukcí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    TATRA TRUCKS a.s.

  • Druh soutěže

    OP - Operační program EU

  • Číslo smlouvy

    MPO 12530/17/61600/545

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development TATRA axles with reduction

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to develop a new generation of TATRA axles with a reduction in wheel hubs. These axles will be designed as driveable with a target load of up to 11 tons and a non-steered drive with a target load of up to 18 tons, even in variants with an integrated tire inflation system.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • CEP - hlavní obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20104 - Transport engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešením projektu byly dosaženy 4 prototypy náprav s redukcemi: přední řiditelná náprava s nosností až 11 tun; zadní náprava neřiditelná s nosností až 18 tun, pro dvojmontáž pneumatik; zadní náprava neřiditelná s nosností až 11 tun, pro jednomontáž pneumatik; zadní řiditelná náprava s nosností až 11 tun, pro jednomontáž pneumatik. Hlavním přínosem projektu byla optimalizace výrobních dávek maximální unifikací dílu a podskupin.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    2. 9. 2015

  • Ukončení řešení

    21. 4. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 2. 2017

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-MPO-EG-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    9. 6. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 158 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    0 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    3 536 tis. Kč