Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Umělá inteligence zefektivňující konverze uživatelů na platící zákazníky

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Webnode CZ s.r.o.

  • Druh soutěže

    OP - Operační program EU

  • Číslo smlouvy

    MPO 3282/17/61600/617

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Artificial intelligence for more efficient conversion of users to paying customers

  • Anotace anglicky

    The goal of the project is to create a new technology with AICON, which will target the segment of online service vendors for which there is usually a longer user conversion time in the paying customer. The system will use artificial intelligence methods based on deep neural networks and optimization capabilities of genetic algorithms to predict the commercial value of users brought from acquisition channels within a very short time after their arrival in the target system. Rapid prediction of the likelihood of user-to-customer conversion allows flexible responses and influences the parameters of the ad campaign (especially the acquisition price) that new users bring and adapts these parameters so that the running campaign is more likely to be more valuable to prospective customers. By analogy, it will also operatively lower the price paid for commercially less valuable users. The system will therefore make it possible to improve the efficiency of the investment in the acquisition of new customers in online advertising campaigns. The output of the project will be the result of the "Software" type.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • CEP - hlavní obor

    IN - Informatika

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V rámci projektu se podařilo vytvořit ucelený software postavený na vyvinutém klasifikátoru, který dovede na základě dostupných dat odvodit pravděpodobnost, že uživatel přivedený do online systému pomocí internetové reklamy se v budoucnu stane platícím zákazníkem, systém bude využíván jako služba v obchodních modelech s dlouhou konverzní dobou, kde je velmi přínosné dopředu identifikovat okruh uživatelů, kteří s vyšší pravděpodobností v budoucnosti zakoupí placené služby.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    30. 9. 2015

  • Ukončení řešení

    16. 4. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    21. 2. 2017

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-MPO-EG-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    9. 6. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    18 640 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 434 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    9 788 tis. Kč