Umělá inteligence zefektivňující konverze uživatelů na platící zákazníky
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Webnode CZ s.r.o.
Druh soutěže
OP - Operační program EU
Číslo smlouvy
MPO 3282/17/61600/617
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Artificial intelligence for more efficient conversion of users to paying customers
Anotace anglicky
The goal of the project is to create a new technology with AICON, which will target the segment of online service vendors for which there is usually a longer user conversion time in the paying customer. The system will use artificial intelligence methods based on deep neural networks and optimization capabilities of genetic algorithms to predict the commercial value of users brought from acquisition channels within a very short time after their arrival in the target system. Rapid prediction of the likelihood of user-to-customer conversion allows flexible responses and influences the parameters of the ad campaign (especially the acquisition price) that new users bring and adapts these parameters so that the running campaign is more likely to be more valuable to prospective customers. By analogy, it will also operatively lower the price paid for commercially less valuable users. The system will therefore make it possible to improve the efficiency of the investment in the acquisition of new customers in online advertising campaigns. The output of the project will be the result of the "Software" type.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
CEP - hlavní obor
IN - Informatika
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V rámci projektu se podařilo vytvořit ucelený software postavený na vyvinutém klasifikátoru, který dovede na základě dostupných dat odvodit pravděpodobnost, že uživatel přivedený do online systému pomocí internetové reklamy se v budoucnu stane platícím zákazníkem, systém bude využíván jako služba v obchodních modelech s dlouhou konverzní dobou, kde je velmi přínosné dopředu identifikovat okruh uživatelů, kteří s vyšší pravděpodobností v budoucnosti zakoupí placené služby.
Termíny řešení
Zahájení řešení
30. 9. 2015
Ukončení řešení
16. 4. 2020
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
21. 2. 2017
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP21-MPO-EG-U/01:1
Datum dodání záznamu
9. 6. 2021
Finance
Celkové uznané náklady
18 640 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
4 434 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
9 788 tis. Kč