Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj nových postupů výroby tvarově složitých, vysokopevných dílů pro karoserie automobilů s využitím řízené lokální modifikace technologických vlastností

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    KOVOVÝROBA HOFFMANN, s.r.o.

  • Druh soutěže

    OP - Operační program EU

  • Číslo smlouvy

    MPO 20784/17/61600/1067

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development of new production approaches of shaped complicated, high strength components for car body using a controlled local modification of technological properties

  • Anotace anglicky

    Development of new production approaches of shaped complicated, high strength components for car body using a controlled local modification of technological properties

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • CEP - hlavní obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20301 - Mechanical engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Hlavním cílem projektu bylo odzkoušení myšlenky flexibilní modifikace technologických vlastností v průběhu hlubokého tažení plechů zatepla s následným kalením v nástroji a implementace tohoto procesu do výrobního řetězce zatepla vyráběných vysokopevných a ultravysokopevných vnitřních dílů pro karoserie osobních vozidel. Vedle zlepšení tažných podmínek v průběhu procesu a omezení vzniku trhlin, je tato technologie cílena i na zvýšení tvarové komplexnosti dílů. Hlavní přínosy projektu: - zavedení prémiové, dosud zcela neznámé technologie - zásadní dopad na snížení produkce CO2 ( pro jeden typ výlisku úspora 150 tun CO2 ročně) - nové poznatky k modelování technologických procesů.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    29. 9. 2015

  • Ukončení řešení

    26. 2. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    5. 3. 2016

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-MPO-EG-U

  • Datum dodání záznamu

    24. 5. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    33 098 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 920 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    16 407 tis. Kč