Podvozek elektrické vlakové jednotky s vnitřním rámem
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
ŠKODA TRANSPORTATION a.s.
Druh soutěže
OP - Operační program EU
Číslo smlouvy
MPO 16405/17/61600/843
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Development of electric train chassis
Anotace anglicky
Development of electric train chassis
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
CEP - hlavní obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20104 - Transport engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt se zaměřil na výzkum možnosti snížení hmotnosti podvozku elektrické vlakové jednotky. Na získané nové poznatky navázal vývoj prorotypi podvozku elektrické vlakové jednotky s vnitřním rámem. Mezi inovativní prvky projektu patřil výzkum využití nestandardního materiálu pro podélník či variantnost použití typů třecí brzdy.
Termíny řešení
Zahájení řešení
30. 9. 2015
Ukončení řešení
17. 5. 2021
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
6. 3. 2017
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP22-MPO-EG-U
Datum dodání záznamu
24. 5. 2022
Finance
Celkové uznané náklady
59 576 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 874 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
27 625 tis. Kč