Data-driven marketingová inteligence MarketingIntelligence.io
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Business Factory s.r.o.
Druh soutěže
OP - Operační program EU
Číslo smlouvy
MPO 54135/22/61200/222
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Data-driven marketing intelligence MarketingIntelligence.io
Anotace anglicky
The subject of the project is the research and development of a new generation system that will enable medium-sized to large e-shops to ensure optimal stratification of investments in marketing media and, thanks to this, to increase the margin and enable further growth. This will be possible primarily thanks to advanced mathematical models using machine learning applied not only to client data, but also to market data.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
OECD FORD - hlavní obor
20205 - Automation and control systems
OECD FORD - vedlejší obor
—
OECD FORD - další vedlejší obor
—
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt splnil očekávané výstupy.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2022
Ukončení řešení
27. 12. 2023
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
1. 10. 2022
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP24-MPO-EG-U
Datum dodání záznamu
19. 8. 2024
Finance
Celkové uznané náklady
20 755 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
0 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
11 113 tis. Kč