Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronizace a automatizace komunikace s klientem (pacientem), státní správou, externími systémy a externími hardwarovými zařízeními

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (2021-2027)

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    LAURYN s.r.o.

  • Druh soutěže

    OP - Operační program EU

  • Číslo smlouvy

    MPO 49413/24/61400

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Digitalisation and automation of communication with the client (patient), state administration, external systems and external hardware devices

  • Anotace anglicky

    The goal of the project is to develop software that will ensure the automation and digitization of communication tasks with clients (patients) of spa and rehabilitation facilities, state administration systems, insurance companies and other entities, thereby significantly reducing the time-consuming nature of these tasks. The output of the project will be 5 software modules solving new functions: 1. Before check-in The following functions will be addressed: Accommodation before check-in, Medical before check-in, Catering before check-in. The possibility of online entry of personal, health, dietary and other information about clients even before they start their stay. 2. Electronic health documentation New functionalities: Complete management of the patient's medical documentation in electronic format according to applicable legislation. Electronic signing of documentation, time stamps, secure storage and archive). The possibility of accessing medical documentation via an internet browser on a mobile device (mobile phone, tablet), namely a preview of the documentation, attendance at procedures, a preview of the progress plan. 3. Communication center - client Implementation Communication with the client via e-mail and SMS (direction to the client and direction from the client). 4. Communication center - state administration Communication with the state administration. eNeschopenka (CZ/SK), health insurance company portals (payments, payments, verification of the insured, verification of the contract with ZP, etc.), eVoucher, data mailbox system. 5. Communication center - external systems Communication with external hardware systems will be addressed, such as identification media for clients, turnstile and entrance systems, info panels for clients, catering system. Communication with third-party information systems, such as external accommodation systems, external health systems (NIS), will also be addressed.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    30. 1. 2023

  • Ukončení řešení

    31. 3. 2025

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    29. 5. 2024

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-MPO-EI-R

  • Datum dodání záznamu

    19. 2. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 966 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    0 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    3 281 tis. Kč