Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
FB-C3/86

Zvyšování pasivní bezpečnosti vozidel pro veřejnou dopravu (podprojekt pro další rozvoj CENTRA č. FB-CV/15).

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    Rozvoj center špičkových průmyslových výrobků a technologií

  • Veřejná soutěž

    SMPO_00_FB-C3

  • Hlavní účastníci

    Výzkumný a zkušební ústav Plzeň s.r.o.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Passive safety improvement of vehicles for public transport (subproject for further development of CENTRE Nr. FB-CV/15).

  • Anotace anglicky

    Complex approach to passive safety improvement of vehicles for public transport (trolleybuses, city buses, trams). Experimental research and computer simulations on basic materials, structural details, segments and whole vehicle structures. Evaluation ofbiomechanical limits of passangers during vehicle accident.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - vedlejší obor

    JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20104 - Transport engineering<br>20306 - Audio engineering, reliability analysis

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Pevnost, provozní životnost a pasivní bezpečnost silničních a kolejových vozidel ŠKODA pro veřejnou dopravu byla vyšetřována teoreticky a experimentálně. Odolnost těchto vozidel proti statickému, cyklickému a dynamickému zatížení byla zvýšena.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2000

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2002

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2003/MPO/MPO3FB/U/N/5:2

  • Datum dodání záznamu

    3. 2. 2004

Finance

  • Celkové uznané náklady

    42 008 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    20 900 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    21 109 tis. Kč