Vývoj nového řešení počítače náprav pro detekci kolejových vozidel pro rychlosti do 300 km/hod
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program
IMPULS
Veřejná soutěž
IMPULS 5 (SMPO20082)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
FI-IM5/010
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Development of New Solution of Axle Counter for Track Vehicles Detection up to 300 km/hod
Anotace anglicky
The Axle Counter is a railway signalling device detecting railway vehicles and evaluating railway sectors occupation. The device will determine for the speeds up to 300 km per hour. The Axle Counter will develop as a modular equipment. Nor the number ofsensing point neither the number of railway sectors will limited. Track sectors can be connected in any way without the necessity of a HW doubling. The system architecture will be "2 from 2". The system will consist of an outdoor device (the sensing point) and an indoor evaluation unit. The sensing point will contain a wheel passage sensor, a mounting kit and a converter. The sensing point is connected in the evaluation unit by 4 wire cabling, which is used for a powering and a data transmission. The software will allow an opportunity to download and upload to a customer. The Axle Counter will comunicate with high level interlocking system through safety contacts or a secured data protocol.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
CEP - hlavní obor
JB - Senzory, čidla, měření a regulace
CEP - vedlejší obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20104 - Transport engineering<br>20201 - Electrical and electronic engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Realizace funkčního vzorku počítače náprav pro detekci kolejových vozidel pro rychlosti do 300 Km/hod s plně digitálním kolejovým snímačům. Navržené zařízení bylo ověřeno v reálném provozu.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 4. 2008
Ukončení řešení
31. 12. 2010
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
11. 6. 2010
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP11-MPO-FI-U/01:1
Datum dodání záznamu
22. 6. 2011
Finance
Celkové uznané náklady
6 706 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 900 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
3 806 tis. Kč