Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
FR-TI1/113

Výzkum snižování následků kolizí kolejových a silničních vozidel a reálné ověření technologií pro konstrukci kabin kolejových vozidel z netradičních materiálů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    TIP

  • Veřejná soutěž

    TIP 1 (SMPO2009/01)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    FR-TI1/113

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Research of reducing the collision consequences of railway and road vehicles and realistic verification of technologies for design of railway vehicles cabin from unconventional materials

  • Anotace anglicky

    The project deals with the research,testing, development and design of rail vehicles from the non-compatible crash with road vehicle point of view. The tool to describe the crash is the real experiment and the computer simulations. The rail vehicles front end is designed from non-standard materials. The output is testning and design methodology, the prototype of testing tool and recommendation for the future legislation development.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - vedlejší obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20104 - Transport engineering<br>20301 - Mechanical engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledkem je reálná přední část kolej. Vozidla, certifikovaná metodika zkoušení tohoto typu konstrukce kolej. Vozidel, metodika vytváření výpočet modelů pro matematické simulace a legislativní doporučení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 5. 2009

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    4. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-MPO-FR-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    14. 7. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    25 943 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    19 270 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    6 673 tis. Kč