Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
FR-TI1/545

SmartSwitch vývoj a aplikace universální architektury zabezpečovacích zařízení

Cíle projektu

SmartSwitch je místně přestavovaná výhybka přestavníkem, která umožňuje jednak místní řízení tlačítkem a pak také dálkové řízení. Koncepce dálkového řízení musí být taková, aby byla zajištěna možnost nasazení na kolejiště nejširšího spektra provozovatelů. Výsledek řešení je pak možné aplikovat jednak na vlečky, pak také na nezabezpečené části kolejišť regionálních i celostátních drah. Systém také může být také subsystémem pro staniční zabezpečovací zařízení a umožňuje tak budování staničního zabezpečovacího zařízení etapovitě (tzn. rozložení investičních nákladů do více let).

Klíčová slova

SmartSwitchLocally thrown switchSwitch point machineRemote control

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    TIP

  • Veřejná soutěž

    TIP 1 (SMPO2009/01)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    FR-TI1/545

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    SmartSwitch development and utilization of the universal architecture of safety control systems

  • Anotace anglicky

    SmartSwitch is a locally thrown switch by the help of switch point machine, that makes possible both local push button control and remote control. The philosophy of remote operating has to ensure the applying at railyards of the widest spectrum of users.The final solution is possible to apply at sidings, railyards with or without interlocking system both regional and national railways. This installation can also exist as a subsystem of a station interlocking system and allows building of interlocking systems in stages (it means price spreading into more years).

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • CEP - hlavní obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - vedlejší obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    20104 - Transport engineering
    20501 - Materials engineering
    20705 - Remote sensing
    20706 - Marine engineering, sea vessels
    20707 - Ocean engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledek vývoje prosšel laboratorními testy i testy v reálném prostředí, byl validován, tj. k porovnání skutečných potřeb zákazníka s dodanou funkčností zařízení SmartSwitch a k ověření, že zařízení je schopno pracovat v podmínkách hutních podniků.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 3. 2009

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2011

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    18. 3. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP12-MPO-FR-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    11. 9. 2012

Finance

  • Celkové uznané náklady

    20 318 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    7 100 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    13 218 tis. Kč