Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
FR-TI2/372

*Kombinovaný řídící agregát brzdy pro tramvaje a úzkorozchodná vozidla se zlepšením technicko-užitných vlastností

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    TIP

  • Veřejná soutěž

    TIP 2 (SMPO2010/01)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    FR-TI2/372

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    *Combined controlling aggregate of brake for trams and for narrow-gauge railway vehicles with improving of technical-utility characteristics

  • Anotace anglicky

    *The project of combined controlling aggregate of brake for tram and narrow-gauge vehicles solves the developing of new brake construction which would be used directly for narrow-gauge vehicles (1000 m) with the placing on non-sprung materials, further it solves at particular devices the improving of their function. The hard part of develop will be the solution of brake resistance against the vibrations and gages which are connected with necessary placing of brake on the non-sprung materials (axle). Further task is to develop combined controlling aggregate of brake which will be enrich by emergency mechanic aggregate with work press 15 MPa.The lasts part of task is the development of new type of electromechanical tram brake M1 with air-brake valve of type LA those current solution is unusable for low-floor vehicles.Project is orientated on further market necessities in the field of brake systems which was identified in the Marketing Analysis worked by DAKO-CZ, a.s.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • CEP - hlavní obor

    JQ - Strojní zařízení a nástroje

  • CEP - vedlejší obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20301 - Mechanical engineering<br>20302 - Applied mechanics<br>20704 - Energy and fuels<br>20705 - Remote sensing<br>20706 - Marine engineering, sea vessels<br>20707 - Ocean engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Na základě úspěšně vyvinutých a odzkoušených prototypů bude zahájena výroba nových brzdových systémů tramvají. Rozšířením výrobkového portfolia se upevní pozice firmy na trhu.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 10. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    19. 4. 2013

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-MPO-FR-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    17. 7. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    22 562 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    6 934 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    15 629 tis. Kč