*Kombinovaný řídící agregát brzdy pro tramvaje a úzkorozchodná vozidla se zlepšením technicko-užitných vlastností
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program
TIP
Veřejná soutěž
TIP 2 (SMPO2010/01)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
FR-TI2/372
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
*Combined controlling aggregate of brake for trams and for narrow-gauge railway vehicles with improving of technical-utility characteristics
Anotace anglicky
*The project of combined controlling aggregate of brake for tram and narrow-gauge vehicles solves the developing of new brake construction which would be used directly for narrow-gauge vehicles (1000 m) with the placing on non-sprung materials, further it solves at particular devices the improving of their function. The hard part of develop will be the solution of brake resistance against the vibrations and gages which are connected with necessary placing of brake on the non-sprung materials (axle). Further task is to develop combined controlling aggregate of brake which will be enrich by emergency mechanic aggregate with work press 15 MPa.The lasts part of task is the development of new type of electromechanical tram brake M1 with air-brake valve of type LA those current solution is unusable for low-floor vehicles.Project is orientated on further market necessities in the field of brake systems which was identified in the Marketing Analysis worked by DAKO-CZ, a.s.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
CEP - hlavní obor
JQ - Strojní zařízení a nástroje
CEP - vedlejší obor
JT - Pohon, motory a paliva
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20301 - Mechanical engineering<br>20302 - Applied mechanics<br>20704 - Energy and fuels<br>20705 - Remote sensing<br>20706 - Marine engineering, sea vessels<br>20707 - Ocean engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Na základě úspěšně vyvinutých a odzkoušených prototypů bude zahájena výroba nových brzdových systémů tramvají. Rozšířením výrobkového portfolia se upevní pozice firmy na trhu.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2010
Ukončení řešení
31. 10. 2013
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
19. 4. 2013
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP14-MPO-FR-U/02:2
Datum dodání záznamu
17. 7. 2014
Finance
Celkové uznané náklady
22 562 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
6 934 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
15 629 tis. Kč