BMSA (billing for medical services automation)
Cíle projektu
Cílem projektu je inovovat interní postupy společnosti IT serve v oblasti poskytování služeb vyúčtování zdravotnických služeb. Hlavním důvodem pro tuto inovaci je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti a získání nových klientů. Současný ruční proces vyúčtování je náchylný k chybám a vyžaduje zvýšený počet pracovníků při narůstajícím objemu dat. Projekt se zaměřuje na zefektivnění těchto procesů a jejich maximální automatizaci, aby bylo možné poskytovat služby s menším počtem pracovníků. Nové definované procesy s využitím sdíleného know-how a kontrolou činností umožní optimalizovat roli pracovníků dle jejich znalostí a odborností. Inovace postupů vyúčtování zdravotních služeb umožní společnosti IT serve vstoupit na nové trhy na Slovensku a zvýšit tržby. Spolupráce se sesterskou společností Medihome, která je partnerem nadnárodní společnosti IQVIA pro implementaci nemocničního systému, poskytuje synergický efekt a potenciál oslovit instalovanou zákaznickou bázi po celém světě. Jedná se o unikátní mezinárodní propojení v oblasti poskytování služeb ve zdravotnickém sektoru. Společnost IT serve pečlivě zkoumá konkurenční řešení na zahraničních trzích a využívá komparativního přístupu pro vývoj nových produktů. Přestože je složité srovnávat zahraniční řešení kvůli rozdílným legislativním nastavením, společnost se snaží kombinovat osvědčené zahraniční postupy se specifiky českého legislativního prostředí. Očekává se, že po ukončení inovace procesu bude společnost IT serve schopna uzavřít v prvních 5 letech 2 nové klientské smlouvy na Slovensku a 4 nové klientské smlouvy v České republice. Projekt představuje strategický krok pro rozvoj společnosti a posílení její pozice na trhu poskytování služeb v oblasti zdravotnictví.
Klíčová slova
innovationIT serviceInternal proceduresbilling processhealthcare
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program
The Country for the Future
Veřejná soutěž
SMPO202300001
Hlavní účastníci
IT serve, s.r.o.
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
FX05030008_7781
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
BMSA (billing for medical services automation)
Anotace anglicky
The goal of the project is to innovate the internal procedures of the IT service company in the field of providing healthcare billing services. The main reason for this innovation is to increase the company's competitiveness and gain new clients. The current manual billing process is error-prone and requires increased staffing as the volume of data increases. The project focuses on streamlining these processes and automating them as much as possible in order to provide services with fewer workers. Newly defined processes with the use of shared know-how and control will make it possible to optimize the role of workers according to their knowledge and expertise. Innovating healthcare billing procedures will allow the IT service company to enter new markets in Slovakia and increase revenue. The collaboration with sister company Medihome, which is IQVIA's hospital system implementation partner, provides a synergistic effect and the potential to reach an installed customer base worldwide. This is a unique international connection in the field of providing services in the healthcare sector. The IT serve company thoroughly researches competitive solutions on foreign markets and uses a comparative approach for new product development. Nevertheless, it is difficult to compare foreign solutions due to different legislative settings, the company tries to combine proven foreign procedures with the specifics of the Czech legislative environment. It is expected that after the completion of the process innovation, the IT company will serve to conclude 2 new client contracts in Slovakia and 4 new client contracts in the Czech Republic in the first 5 years. The project represents a strategic step for the development of the company and its position on the market for the provision of services in the field of healthcare.,
Vědní obory
Kategorie VaV
IN - Inovace
OECD FORD - hlavní obor
20205 - Automation and control systems
OECD FORD - vedlejší obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
OECD FORD - další vedlejší obor
—
CEP - odpovídající obory
(dle převodníku)AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
BC - Teorie a systémy řízení
BD - Teorie informace
IN - Informatika
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 4. 2024
Ukončení řešení
31. 12. 2025
Poslední stav řešení
K - Končící víceletý projekt
Poslední uvolnění podpory
12. 3. 2025
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP25-MPO-FX-R
Datum dodání záznamu
24. 4. 2025
Finance
Celkové uznané náklady
19 413 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
9 707 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
9 706 tis. Kč
Uznané náklady
19 413 tis. Kč
Statní podpora
9 707 tis. Kč
0%
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
OECD FORD
Automation and control systems
Doba řešení
01. 04. 2024 - 31. 12. 2025