Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teoretické předpoklady pro optimální řešení a efektivní využití přípojných vozidel a strojů s poháněnou nápravou v zemědělství a jejich ověření

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    České vysoké učení technické v Praze / Fakulta strojní

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Theoretical bases for optimum technical solution of attached vehicles and machines with driven axle and their effective operation in agriculture including ...

  • Anotace anglicky

    One of possible ways of economizing fuels in agriculture, of improving off-road trafficability, increasing safety of work on slopes, and decrease soil and plant damage etc., is to utilize driven axles in attached vehicles, including harvesting and applicator equipment. Their enhancement has been constrained by, theoretical problems not yet solved, e.g. peripheral velocity ratio of driving wheels of power means and of driven axle of the vehicle/machine with respect to wheelslip minimalizing, synchronizing of driving speed of the power means and the attached vehicle in the full range of gears, behaviour and stability of the moving set in curves or on rough ground. The project results should enhance theoretical basicS and principles of off-road motion andtractive features of such vehicles. Theoretical presumptions will be tested experimentally on a working model of driven running gear and in practical field trials. The objectiv

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    GB - Zemědělské stroje a stavby

  • CEP - vedlejší obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • CEP - další vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering<br>20302 - Applied mechanics<br>50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Odborný přínos je v metodice teor. studie i experimentu souprav traktor a návěs s poháněnou soupravou a ve snížení přepravních nákladů v terénu. Vyvinuto měřící zařízení, jednak se záznamovou částí a částí vyhodnocovací pro testování dopravních prostřed

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1996

  • Ukončení řešení

    1. 1. 1998

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/1999/GA0/GA09GA/V/6:6

  • Datum dodání záznamu

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 579 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 437 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč