Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování a zpětná analýza dopravních staveb

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    103/05/0679

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Modelling and back analysis of transport structures

  • Anotace anglicky

    An use of the modern numerical methods for solving ambitious geotechnical problems of traffic structures is limited by realibility of entering parameters being valid for both soil and rock masses into the formulation of these problems. Solving such thosecomlicated tasks, certain disturbances in the experimental and theoretical observations occur. Deviations from the behavior of continuous means , e.g., principal involvement of irreversible deformation , existence of dilatance and contractance, validityof the principle of effective stress, effect of mean stress to the mechanical behavior, variability of coefficient of the side pressure at the initial stage of loading discrete bahavior of rock and soil means at the strength and other factors testify forthe fact that the geomechanical stability problems cannot be reduced onlay to elastic or pseudoelastic solution of the continuous media. Experimental geotechnics, although it discovered and proved these disproportions still starts with laboratory

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JN - Stavebnictví

  • CEP - vedlejší obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • CEP - další vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20101 - Civil engineering<br>20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Efektivní využití moderních analytických nebo numerických matematických metod při řešení náročných geomechanických problémů dopravních staveb je limitováno spolehlivostí s jakou jsou stanoveny základní vstupní parametry zemního a horninového prostředí. P

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 804 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 804 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč