Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace vlivu podkladního systému vozovek na jejich provozní výkonnost

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    103/05/2133

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Subgrade and base course optimization in pavement performance enhancement

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to obtain new knowledge on function and mechanical behaviour of the subgrade and base course systems of both flexible and rigid pavements and to use it in the pavement design optimization. Using computer modelling in combinationwith experimental research in laboratory and in-situ, the methods of rational designing of cement treated and aggregate base layers as well as the subgrade soil will be verified. The experimental research will be based on FWD (Falling Weight Deflectometer) testing. The research results will be confronted with current subgrade and base course evaluation procedures of the Czech pavement design method, which procedures seem to be substantially inadequate when compared to foreign research trends. The ways will be formulated in which the research results will be incorporated in the innovation of the current Czech design method. Using micromechanical modelling of the base course materials and subgrade structures, the computer methods will

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • CEP - vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - další vedlejší obor

    JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering<br>20306 - Audio engineering, reliability analysis

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Cílem projektu bylo získat kombinací počítačového modelování a experimentálního výzkumu v laboratoři a in situ nové poznatky o mechanickém působení podloží a podkladních vrstev vozovky a tyto poznatky uplatnit při optimalizaci návrhu vozovek. Z experimen

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 123 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 803 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    480 tis. Kč