Inovace dimenzačních a diagnostických metod pro konstrukce vozovek
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
České vysoké učení technické v Praze / Fakulta stavební
Druh soutěže
—
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Innovation of design and diagnostic methods for road pavements
Anotace anglicky
The proposed project is solving an essential innovation of design methods for asphalt and concrete road pavement with respect to the load modelling by means of heavy vehicles, to the mathematical model of road structure, to the condition of load and traffic and to the expression of the fatigue strength with the main aim concerning the optimum design procedures arranging a required bearing capacity of road pavements. Quite new conception will be used during diagnostics of asphalt pavement by means of deflectographs and during following analysis of its residual bearing capacity and during its overlay design. The parametres of road structure will be identified by means of the back calculation based on the deflectionbowl measurement. They will be used forthe road structure analysis and for its overlay design. The obtained results will correct the design method for new road pavements. The complete diagnostic and design system will help during the important decis
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
JN - Stavebnictví
CEP - vedlejší obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - další vedlejší obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20101 - Civil engineering<br>20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V projektu byla vypracována metoda řešení inverzní úlohy vrstevnatého poloprostoru s uplatněním na zpřesněný výpočet netuhých vozovek. Zdokonalen byl program pro posouzení tuhých vozovek, posuzovaných jako soustava vzájemně spolupůsobících desek, které p
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 1996
Ukončení řešení
1. 1. 1998
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/1999/GA0/GA09GA/V/6:6
Datum dodání záznamu
—
Finance
Celkové uznané náklady
1 488 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 369 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč