Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technologické metody ovlivňování stability tunelové čelby

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    České vysoké učení technické v Praze / Fakulta stavební

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Engineering methods affecting stability of tunnel face

  • Anotace anglicky

    In the past, the coupled modeling (mutual influence of mathematical and physical models from equivalent materials and measurement "in-situ") proved several advantages when dealing with geotechnical structures. In this grant project new procedures willbeintroduced, starting with mathematical, non-linear model, linked up with the conception of Professor Desai from University of Arizona, Tucson, and with applications of results from physical models and measurements "in-situ". The submitted project is isome respect a continuation of the previous one, supported also by GACR. The latter project has been evaluated to be of an exceptional merit in the final expert reports. Free parameters were originally internal stresses and internal strains. The non-linearbehavior was described by linear relation eigenparameters-stresses or strains in the rock mass. The non-linearity was then expressed by the internal parameters. The idea of Professor Desai involves non-linear distribution of stresses which wil

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    JN - Stavebnictví

  • CEP - vedlejší obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20101 - Civil engineering<br>20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Přínosem projektu je zpřesnění dosavadních znalostí o stabilitě tunelové čelby při různých způsobech ražení tunelů pomocí metody sdruženého modelování (měřením in situ za současného pozorování s výsledky fyzikálního a matematického modelování). Výsledky

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1999

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2001

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3

  • Datum dodání záznamu

    1. 4. 2003

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 359 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 241 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    119 tis. Kč