Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 17 (SGA0201300005)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    13-07234S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Intergenerational Learning in Various Social Environments

  • Anotace anglicky

    The project is designed as a sequel to our project on intergenerational learning in the family (GAČR, 2008-2011). We see the topic as a forward-looking one which has not been dealt with in the Czech context yet. The project being proposed extends the research focus to environments and life situations which involve intergenerational learning but have not received scholarly attention yet. They are the workplace, school and community. The main research question is: What and how do members of different generations learn from each other and which opportunities for this are there in different environments and life situations? This question, framed by concepts of intergenerational cooperation, sharing, relations, and support, will generate distinct research foci in each of the environments. The methodology of the project combines qualitative and quantitative techniques (obserview, survey, case study). The research process consists in five steps following the logic of sequential embedded design within mixed methods research. The outputs will be empirical studies and a final monograph.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt má vysoký odborný přínos, rozvíjí poznatky a teorii o mezigeneračním učení v různých prostředích a nabízí aplikace pro praxi a další obory. Výsledky projektu odpovídají plánu, vyjma chybějící 1 Jimp studie a 4 studií v isi proceedings, které však byly nahrazeny studiemi JSc/Jost. Monografie získala ocenění České asociace pedagogického výzkumu.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 2. 2013

  • Ukončení řešení

    23. 4. 2018

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 4. 2016

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP19-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 6. 2019

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 879 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 879 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč