Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multifaktoriální výzkum zastavěného prostředí, aktivního životního stylu a tělesné kondice české mládeže

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 18 (SGA0201400001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Fakulta tělesné kultury

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    14-26896S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Multifactorial research on built environment, active lifestyle and physical fitness in Czech adolescents

  • Anotace anglicky

    Environmental (school, physical, built etc.) factors and physical fitness are considered important determinants of physically active lifestyle. Globally accepted models of behavioral change do not deal with physical fitness and do not reflect historic developments in population on national levels and other characteristics specific for Central Europe. The project is based on multifactorial and online approach, which enables continuity and spread of methodology, used in currently ongoing international projects. The research will be conducted repeatedly in four stages on eight basic schools and eight high schools over the Czech Republic. Physical activity will be monitored using accelerometers and pedometers as well as in online software INDARES using IPEN Adolescent Survey. Motivation for physical activity, emotional wellbeing, sports preference and physical fitness will be evaluated using applications in the INDARES software. The research will bring new findings to the theory of physical activity in different environments and will support health and the quality of life in adolescents.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Byla získána avizovaná data (test-retest) od relativně rozsáhlého souboru (minimálně 700) adolescentů z několika krajských měst. Získaná data nebyla zpracována v souladu s deklarovanými cíli. Zdaleka nebylo dosaženo plánovaného počtu publikačních výstupů. Projekt nevytěžil potenciál nashromážděných cenných dat.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2014

  • Ukončení řešení

    23. 4. 2018

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    17. 3. 2016

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP19-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 6. 2019

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 035 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 035 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč