Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 20 (SGA0201600001)
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita / Ekonomicko-správní fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
16-16260S
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Managerial approach to reduction of reverse flows in connection to customer satisfaction and continuous improvement
Anotace anglicky
Existing business models are primarily aimed at supporting the growth of consumption, based on an attempt to reduce the cost of inputs, production and distribution. Such models lead both to an inefficient use of resources from society-wide perspective and to increase the volume of reverse flows (waste included). Despite the declared efforts of managers on customer satisfaction implemented through the quality management, growth in the volume of reverse flows has a negative impact on both the performance of companies in the supply chain and the environment. One reason for this situation seems to be the information asymmetry and level of quality and knowledge management. This research should enrich the understanding of management practices, which contribute to minimizing the reverse flows originating on consumers` side, and which lead to the product innovation. Feedback of consumers` satisfaction is expected to be essential.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AE - Řízení, správa a administrativa
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt přispěl ke zlepšení znalostí o chování konečných spotřebitelů, které může vést k manažerským iniciativám k potenciální eliminaci, či redukci zpětných toků. Cíle projektu byly splněny s několika modifikacemi, které nemají vliv na kvalitu výsledků, jenž jsou adekvátně popsány v závěrečné zprávě. Výsledky byly publikovány podle plánu s několika uznatelnými rozdíly.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2016
Ukončení řešení
11. 12. 2020
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
26. 4. 2018
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP21-GA0-GA-U/01:1
Datum dodání záznamu
12. 4. 2021
Finance
Celkové uznané náklady
2 316 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 881 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
437 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč