Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 20 (SGA0201600001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Ekonomicko-správní fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    16-16260S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Managerial approach to reduction of reverse flows in connection to customer satisfaction and continuous improvement

  • Anotace anglicky

    Existing business models are primarily aimed at supporting the growth of consumption, based on an attempt to reduce the cost of inputs, production and distribution. Such models lead both to an inefficient use of resources from society-wide perspective and to increase the volume of reverse flows (waste included). Despite the declared efforts of managers on customer satisfaction implemented through the quality management, growth in the volume of reverse flows has a negative impact on both the performance of companies in the supply chain and the environment. One reason for this situation seems to be the information asymmetry and level of quality and knowledge management. This research should enrich the understanding of management practices, which contribute to minimizing the reverse flows originating on consumers` side, and which lead to the product innovation. Feedback of consumers` satisfaction is expected to be essential.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt přispěl ke zlepšení znalostí o chování konečných spotřebitelů, které může vést k manažerským iniciativám k potenciální eliminaci, či redukci zpětných toků. Cíle projektu byly splněny s několika modifikacemi, které nemají vliv na kvalitu výsledků, jenž jsou adekvátně popsány v závěrečné zprávě. Výsledky byly publikovány podle plánu s několika uznatelnými rozdíly.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    11. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 4. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 316 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 881 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    437 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč