Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intervence založená na sociálních normách v prevenci sedavého chovánía podporu pohybovéaktivity u českých adolescentů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 21 (SGA0201700001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Fakulta tělesné kultury

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    17-24378S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Social Norms Intervention in the prevention of excessive sitting and physical activity promotion among Czech adolescents

  • Anotace anglicky

    Sedentary behaviour (or sitting) is ubiquitous in the developed world with young people now spending the majority of their leisure time in sedentary pursuits such as screen-viewing, sedentary socialising and inactive forms of transport. There is a growing public health concern over the effects that sedentary lifestyles are having on the health of children and adolescents. Evidence-based universal intervention programmes targeting young people are badly needed focusing on especially the prevention risk factors such as physical inactivity. E-health interventions using a social norms approach have been identified as a useful prevention instrument in some countries but have never been tested in relation to prevent physical inactivity and excessive sitting in Europe.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2017

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2021

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 4. 2019

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-R/11:1

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 927 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 915 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    12 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč