Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebereflexe u sociálních pracovníků a sester

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 23 (SGA0201900001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Fakulta humanitních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    19-07730S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Self-reflection in Social workers and Nurses

  • Anotace anglicky

    Self-reflection and reflexive approaches to learning have been long considered key determinants of social workers' and nurses’ professional and ethical practice. Only recently, though, self-reflection measurement and assessment methods have been advanced, on which we will follow up in this project. Using a mix of quantitative and qualitative methods, our cross-sectional study will investigate the dimensions and determinants of self-reflection in Czech social workers and nurses. To that end, we will culturally adapt and validate the SRIS (Grant et al., 2002) and PHILMS scales (Cardaciotto et al., 2008)on reflexivity and construct new items to sample of questionnaires to measure personality dispositions (Big Five), empathy and professional environment factors (Leiter and Maslach, 2004). In addition to individuals, we will study and compare professional teams in the health care and social services sectors for measures supporting self-reflection. This will serve to enhance appropriate self-reflective learning cultures in health and social care teams.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    26. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 420 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 420 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč