Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Charakteristika zákazníků a manažerské faktory jako klíčové prvky prosumption

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 23 (SGA0201900001)

  • Hlavní účastníci

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / Ekonomická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    19-10897S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Customer characteristics and management factors as antecedents of prosumption

  • Anotace anglicky

    The term „prosumption“ was proposed by Toffler (1980) as combination of „production“ and „consumption“ and it is nowadays perceived as customer’s involvement in various business processes (e.g. co-designing new products, assembling products).Although prosumption is a valuable business resource, the literature suggests that our knowledge on the antecedents of prosumption and its management is weak. Corresponding to this gap, study aims at identifying antecedents of prosumption related to both customer attributes and management actions. The research combines qualitative and quantitative methods to first explore research area and then explain the statistical connections between various antecedents and customer inclination to prosume. The survey will exemplify phenomenon of prosumption through using self-checkout in supermarkets. The popularization of such self-checkouts is the important driver of business profitability not only in retail but also in other industries, but management theory does not offer a recommendation on how business may motivate people for using these machines.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50204 - Business and management

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AH - Ekonomie<br>GA - Zemědělská ekonomie

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl zastaven po 1. roce řešení pro výrazné odchýlení od teoretického i empirického plánu a neplnění publikačních závazků.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    S - Zastavený (předčasně ukončený) víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 3. 2019

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP20-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    23. 7. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 266 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 266 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč