Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkoumání přechodových období mladých lidí s mentálním postižením

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202200004

  • Hlavní účastníci

    Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta pedagogická

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    22-26896S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Researching transitions of young people with intellectual disabilities

  • Anotace anglicky

    Persons with intellectual and developmental disabilities have historically lived lives of exclusion, institutionalisation, segregation and disempowerment. In the past almost two decades in Czechia, the UN Convention on the Rights of Persons with Disabilities have driven a shift towards community-based services and the full participation of people with disabilities in society. This study aims to respond to the gaps in the knowledge base related to the lived experiences of young people with intellectual and developmental disabilities as they transition from school to adult life. It brings together unique expertise within the Czechia and the UK to explore the nature, focus and effectiveness of support for transition in Czechia. The project aims to explore both the factors associated with successful transition to adulthood and what would be needed to ensure that schools and support services have the capacity (and skills) to support everyone with a disability to successfully transfer from school to a full and active life in the community.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AN - Psychologie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2022

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2024

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    7. 3. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    19. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 860 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 860 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč