Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Seberegulace digitálního chování dětí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202400001

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně / Fakulta humanitních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    24-11912S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Self-Regulation of Digital Behaviour in Children

  • Anotace anglicky

    Excessive use of digital technology (DT) affects up to a quarter of adolescents. In most cases, the defining feature of excessiveness is a loss of self-control. DTs are particularly powerful impulsive forces for self-regulation, especially for children and adolescents, who are considered one of the most vulnerable groups of online consumers. Dual system theory suggests that there is an imbalance between consciously controlled and unconscious impulsive behaviour, and that implicit attitudes can fundamentally influence self-control. This duality of self-control refutes beliefs about its ability to regulate excessive digital behavior, although high levels of self-regulation are indicative of healthy DT use. This project will help to explain the joint action of implicit and explicit attitudes and self-regulation on children's digital behavior and to understand the mechanism of excessive DT use. This research may have a major impact on re-evaluating programmes and strategies to reduce unhealthy DT use and significantly support children's mental health care.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2024

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2026

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    13. 3. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 993 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 993 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč